måndag 23 januari 2012

Veckans mål

Samlar ju stjärnor för att få ihop pengar till min fina sparbössa som ni minns, förra veckan fick jag ihop 2 av 3 stjärnor (100 kr) och är ganska nöjd. Föll så klart på att jag inte skulle äta godis förens fredag, funkar inte alls med sånt nu men ska ta tag i det.
Denna veckan har jag som mål att:

*Äta 1300 kcal/dag (1500 fre/lör)
*Gå fem promenader
*Inte väga mig förens fredag
*Klippa mig hos frisör

Om ni undrar över den sista så är jag sån att jag säger att jag ska beställa tid hos frisör men det blir liksom aldrig av så jag klipper av det själv (tack och lov för självfall så inte ojämnheterna syns så väl;)). Men nu är det över 1 år sedan jag klippte mig hos en frisör så nu är det dags igen! Onsdag eller torsdag hade jag tänkt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar