tisdag 22 november 2011

Ok dag hittills

Även om jag inte sköter maten helt hundra så är jag åtminstone superpeppad inför morgondagens träning, löpning som planerat! Få se om jag kan slå förra tiden, osäker men ska iallafall försöka☺
När det gäller maten har jag iofs skött mig bra idag, hittills men är sååå otroligt sugen på choklad! Har pms så jag är ju inte förvånad... Men ska försöka hålla ut, tar en cola zero sen istället, brukar hjälpa. Har ju ingen hemma heller och köpa blir det inte av då maken ska på hockey om en timme och jag kan ju inte lämna barnen hemma för choklad precis. Så, det blir ju ingen hur gärna jag än vill, lika bra det antar jag, hehe.

Min Sony Ericsson är lagad nu också såg jag när jag loggade in på servicesidan, kan knappt bärga mig tills jag får den igen!♥ Saknat den som tusan, så det ska bli skönt att få tillbaka telefonskrället och får hålla den borta från klåfingriga små Lokisar, hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar