tisdag 1 november 2011

Nya kläder!

Var som sagt i stan och hämtade Ls nya kläder som jag köpt av en trevlig kvinna på Tradera. Vart massa fint och allt var i gö bra skick så jag är så nöjd så, 18 plagg för 350 kr, inte illa. Och då var många plagg märkeskläder tydligen, kvittar mig dock, bara dom går att ha på sig så☺
Blir väl att jag tar nån bild ikväll på L och några av hans nya kläder, just nu har jag noll ork till varken fototagning eller något annat, helt slut!

Ungarna har verkligen vart otroligt jobbiga idag, bara bråkar med varandra och kan knappt vara i samma rum... Började ju bra imorse, dom var så söta mot varandra men sen gick det bara utför och dom har verkligen dragit ur all min energi, suck. Hoppas piggna till när maken kommer hem och när jag fått i mig lite middag för jag har knappt hunnit få i mig något idag, bidrar väl till tröttheten så klart.

Nåja, nu ska jag försöka roa sötungarna och sedan försöka städa lite innan maken kommer, ser nämligen ut som om en tornado dragit fram här inne, hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar