onsdag 16 november 2011

Underbara barn

Jag tycker (trots mitt dåliga tålamod, hehe) att det är underbart att vara mamma. För hur jobbigt det än må vara med trots, bråk och vägran gentemot olika saker så har vi trots allt jäkligt väluppfostrade barn. Och hur blev dom det? Haha har ingen aning faktiskt, själv är jag nog ganska ouppfostrad (inte mina föräldrars fel bör la påpekas;)) men när jag behöver är jag trevlig och visar respekt. Haha ja vad vill jag med detta inlägg då? Inte mycket, reflekterade mest lite över föräldrarskapet medans jag inte har mycket att göra.
Så, summan av kardemumman är att föräldraskapet är både underbart och jobbigt men det hjälper ju att man har världens goaste barn (är inte alls partisk;))<3

1 kommentar:

  1. Ja, jag betvivlar iinte en sekund att du inte skulle vara en bra mamma. Det är genom barnen man känner föräldrarna, finns det nåt som heter. Du är en bra mamma och har bra barn,

    kram n

    SvaraRadera