onsdag 16 november 2011

Börjar bli fint!

Börjar få iordning ordentligt nu i vardagsrummet och jag fattar inte varför man inte hade såhär från början men man lär ju sig av sin misstag, hehe.
Gjort en enkel och fin (tycker jag) fotovägg på en vägg som aldrig haft någon tavla eller bild så länge vi bott här, 2 år nu då. Fast jag är riktigt dålig på just väggdekoration, får liksom aldrig tummen ur att sätta upp något men tillslut så☺

Annars är det bakning som gäller idag, köpt hem allt som behövs så jag tänkte kolla på Raising Hope och Tosh.O sedan bär det ut i köket för att leka med mjölet. Ska väl ta några bilder medans jag håller på, man måste ju dokumentera såna mumsigheter på bild så klart!☺
Att roa L medans jag bakar är inga problem, han är så inne i sina bilar nu för tiden och gör inte mycket annat än att köra dom framåt tillbaka och framåt tillbaka på olika ställen i lägenheten... När man väl försöker få han att göra annat blir han sur, hehe, så länge man inte går ut då för det slår billekande alla gånger☺

Leker med en av sina bilar

Och leker lite till men nu med fler bilar☺

Fotoväggen,ja  jag vet, fotot blev lite snett (det är inte väggen;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar