tisdag 13 september 2011

Kunde vart värre, pustar ut!

Eftersom jag börjar med Dukandieten idag så vart jag ju så illa tvungen att ställa mig på vågen idag, mest för att maken tyckte jag borde så jag visste "startvikten". Nåja, så upp på vågen, tog ett par djupa andetag och kollade ner... +1,3 kg på mina 2 sjukveckor och med tanke på att det vart noll motion, en hel del godis och ingen kaloriräkning alls så är jag trots allt glad och pustar ut lite.
Men på fredag är det vägdag och då ska det vara bättre siffror på vågen, inget plus här inte!

Mår bättre nu också, förkylningen börjar ge med sig, lite hostig och snuvig bara så snart kan jag äntligen börja träna igen, hurra!!!

Som sagt så köra jag Dukan nu då och börjar med Fas 1 och den kallas Attackfasen och jag kommer köra den omkring 10 dagar och borde gå ner en hel del på den tiden så länge jag sköter mig, vilket jag kommer göra!
Började dagen med frukost, ett kokt ägg, stor tallrik vanlijyoghurt (0,5%) med 1,5 msk havrekli (som man ska få i sig varje dag) och ca en halvliter vatten. Känner mig mätt och go så det är bara att köra på och se kilorna försvinna, kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar