tisdag 23 augusti 2011

Älskar träning!

Då kan man checka av 30 min crosstrainer från veckans motionslista! Svettigt värre och jag kan glatt meddela att jag ökat från medelfarten 14-16 km/h till 17-19 km/h (enl crossen) på en vecka, hur grymt är inte det!? Känner mig så himla motiverad nu, är så underbart med träning och även om jag hade noll lust att ställa mig på crossen för bara ett par timmar sedan så känns det så jäkla gött när man klarat det! 438 kcal brända, inte så dåligt på bara 30 min.

Lite stolt också då vi beställde hamburgare innan, tog bara hamburgaren, inga pommes... vilket jag alltid gör annars. Visst det var dressing och så på men ändå, ett framsteg En 90 g var det alltså, inte så jättegod tyvärr, brukar vara godare men den kändes lite ofräsch... nåja, det gick ner iaf.

Bild på mig, redo för träning iförd min älskade pulsklocka såklart!

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar