torsdag 23 juni 2011

Glad midsommar!

Passar på att önska alla en glad midsommar då det inte blir något bloggande medans jag är hos mina föräldrar.
Hoppas vi får en riktigt osvensk, det vill säga solig, midsommar, hehe!☼

Tror nog det kommer gå ok när det gäller att försöka iallafall hålla vikten så länge jag fokuserar på att man kan ta av det goda (alltså maten, inte godis) men inte för mycket. Ska frossa i jordgubbar, mmmm!

Trimmade förresten lillkillens hår igår, vart så illa tvugen att i all hast köpa en då jag försökte mig på att klippa hans relativt långa hår med sax. Och hur gick det då? Inte bra, har små hack lite varstans i huvudet som tack och lov syns mindre nu när jag trimmade ner det. Maken mobbar mig, hehe såklart och påpekar att frisör yrket inte är något jag ska satsa på. Håller nog med honom, haha!

Trimmad och fin;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar