lördag 1 januari 2011

Dag 1 - Pulverdiet

Ja då var det nytt år och nya tag med vikten som gäller. Kör från och med idag pulverdiet ren kur i 16 dagar framåt och har nu börjat morgonen med vägning, mätning och en påse Modifast.
Känner mig peppad och på G! Kommer dessutom köra konditionsträning minst 30 min/dag och styrka 3 gånger/vecka så kroppen blir fin också. Vet att jag sagt att jag ska träna många gånger förr nu men nu ska jag det, inga jävla ursäkter, gör det bara!

Start 1/1 2011:

Vikt: 89 kg
Under bysten: 90 cm
Midja: 87 cm
Mage: 109 cm
Rumpa: 107 cm

Hmmm, inga roliga siffror men det blir det ändring på. Väger mig varje dag under pulverdieten, mäter mig nästa gång när jag avslutat den, alltså dag 17. Hoppas det kommer gå neråt på alla fronter men det tror jag nog, lägger jag bara manken till när det gäller träning kommer både kilon och centimeter försvinna!

Här är en förebild, så jag har något att jämföra mig när jag går ner.

Suck... Men jag ska se bättre ut i klänningen om 16 dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar