onsdag 1 december 2010

Åter till dagis

F mådde betydligt bättre idag efter att ha fått sova hela natten även om det tog 2,5 timme att söva henne igår(brukar ta max 30 min). Det var lite mitt fel då jag glömde bort tiden vid vilningen så hon sov 3,5 timme då ungefär, inte så smart kanske. Men men så kan det bli, hon fick sin hostmedicin igår också och den funkade, riktigt skönt!

Så nu sitter jag här och bara slöar lite, ska snart ta mig ett par knäckebröd till frukost. Gäller att passa på medans L roar sig själv med diverse leksaker och inte klänger konstant som han annars gör. Sen ska jag kanske städa lite, leksaker överallt som vanligt men antagligen kommer jag väl fastna framför tv:n och spela Sims 3 på xbox, dåliga dåliga jag!
Sen kollar jag typ 1 gång i timmen på arbetsförmedlingens hemsida om det kommit in fler nya jobb man kan söka, gäller att ligga i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar