onsdag 3 november 2010

Mammas kille!

L har verkligen börjat bli mammas lilla kille. När jag går till dagis med F(nu när C är hemma och sjuk) så lämnar jag ju kvar honom hemma och han kryper alltid ut i hallen precis innan vi ska gå. När jag börjar vinka hejdå och stänger dörren börjar han alltid stor grina, han blir så ledsen. Stackarn♥ Samma när jag lämnar rummet han är i för att göra något, då blir han också ledsen.
Som tur är så tröstas han bra av pappsen så det går ju över ganska snabbt men det skär lite i mammahjärtat just när vi går till dagis och han gråter när man stänger dörren och går. Sen är det ju kul att man är poppis, F blir ju förbannad istället när man ska ta henne hem från dagis hon. Har dock kommit på en taktik som funkar, har med hennes nalle och napp dit när vi ska hem, då undviks iallafall utbrotten... hittills. Härligt att hon trivs men hon ska ju sakna mig ju, hehe!

♥♥♥Mammas kille♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar