tisdag 2 november 2010

Bra dag

Ännu en dag med kontroll, inget godis och bra mat. Känns så himla bra! Hoppas det visar sig på vågen sen när jag väl väger mig om lite mer än en månad men fortsätter jag såhär så gör det nog garanterat det.

En mindre kul grej är trots åldern som F är i just nu och jag säger bara suck! Snacka om att testa mammas tålamod...

Sen väntar jag på besked om jag kom in på utbildningen men vet inte om det kommer bli nåt med det då jag läst på om csns nya och hårdare regler. Har ju otillräckligt studieresultat så jag måste, om csn inte godkänner studiemedel efter mitt brev där jag förklarar varför det blev som det blev, plugga en termin(vilket blir i princip hela utbildningen) utan pengar. Har inte råd med det så det verkar ju tyvärr som om jag får skippa utbildningen... Känns surt.
Men ger såklart inte upp förens det verkligen inte går, nä, får kämpa och verkligen ligga på för att få dom att ge mig en chans att få en utbildning jag verkligen, verkligen vill ha!
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar