onsdag 3 november 2010

Ännu en bra dag!

Flyter ju på bra det här, inget godis eller dyl idag heller trots att jag köpte glass till C(han är ju sjuk och ville ha, hehe ja se karlar) utan köpte läkerol till mig själv som jag smaskade på istället. Lite stolt faktiskt, annars köper jag gärna något till mig om han också ska ha.
På lördag blir det lördagsgodis, ser jag framemot!

Ingen motion idag heller förutom en liten promenad men det ger väl sig snart och jag borde väl få tummen ur nån dag. Men sån är jag ju tyvärr, periodare när det gäller träning men men bättre och träna mycket ibland än aldrig antar jag.
Fast jag tror det kommer bli bättre när jag väl skaffar gymkort, hehe tänker ju inte låta nästan 3000 kr kastas i sjön så att säga!

Vart liiiite sugen på att väga mig idag men jag vet ju att vågen inte gör så stor skillnad på bara 1 vecka så nä, jag ska hålla mig borta fram till den 22:e dec(tror jag det blir) eftersom jag åker till mina föräldrar då. Långt borta men jag har som sagt som mål att väga 82 kg då och fortsätter jag såhär ska det nog gå, gäller att få igång lite träning bara så blir det finemang!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar