lördag 30 oktober 2010

Träningsschema för v 44

Då har jag lyckats pillra ihop ett litet schema när det gäller träning för nästa vecka. Hoppas ju kunna följa det men det ska nog gå bra. Kommer inte träna på kvällen längre utan tar det när F är på dagis eller när ungarna(åtminstone F) vilar. Känner att det blir svårare ju längre man väntar om man tar det på kvällen, man skippar det gärna. Hehe om man är som mig iallafall.
Men träning blir det, när det än må vara.

Måndag 1/11: Aerobic dvd ca 40 min
Tisdag 2/11: 60 min motionscykling + 500-1000 hopp med hopprepet
Onsdag 3/11: Aerobic dvd ca 40 min
Torsdag 4/11: 60 min motionscykling + 1000 hopp med hopprepet
Fredag 5/11: Aerobic dvd ca 40 min
Lördag 6/11: Vila
Söndag 7/11: 80 min motioncykling + 500-1000 hopp med hopprepet

När det gäller gym eller simmning så satsar jag nog helst på gym just nu, F&S för det har vi bara några 100 m härifrån så. Men pengar är fortfarande problemet, funderar dock på klippkort, kostade 800 kr. Kan man ju skrapa ihop kanske så kan jag åtminstone gå 2 ggr/vecka i 5 veckor. Bättre än inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar