lördag 30 oktober 2010

Härliga lördag

Haft en riktigt trevlig lördag, ungarna har vart på bra humör och vi vuxna också, hehe ovanligt att alla är det samtidigt.
Firade en vecka som gifta med kex och ost som planerat också, mysigt♥

Sen kom vi fram till att det är smartare att köpa års kort till F&S, blir satans dyrt med klippkort eller månadskort(samma kostnad) då jag ändå tänkt nyttja det också. Verkar kunna gå in i budgeten om man anstränger sig, om inte så får jag ju pengar från skola/jobb nästa år. Men det ska nog gå!
Är verkligen supersugen på att börja, brukar kika in där när jag går och handlar när jag lämnat F på dagis, blir avis på lyckostarna som tränar där inne. Hehe låter kanske konstigt men sån är jag!

En bra mat dag, bortsett från kexen då men det kan jag leva med. Hoppas det kan fortsätta såhär ett tag till nu, fast varför skulle det inte det? Nä, känner att jag har kontroll just nu, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar