måndag 4 oktober 2010

Suckar stort!

Tänker inte ens orka säga hur jävlig denna dag blev onyttighetmässigt... så jävla trött på mig själv! Vet ju egentligen precis hur jag ska göra, det var så jag gick ner dom 65 kg jag faktiskt fått bort. Inga kurer, bara bra mat och motion, dock i perioder men nyttig och bra mat, lite gott på helgen typ och vips så går man ner. Nu då? Nä nu så plågar jag mig själv istället på en metod jag egentligen inte tror på, funkar bara på kort sikt för mig så varför hålla på...
Dessutom känns det som om sötsuget börjar ta över mer och mer nu, vill inte hamna där jag en gång var, nä det är dags att sluta banta och gå på dieter, blir ju bara värre och jag trycker i mig mer skit känns det som.
Kalla mig dålig eftersom jag gav upp efter 2 dagar med modifast, skiter jag faktiskt i. Kör på det hederliga sättet som fått mig att gå ner alla dom där kilorna. Varför ändra på något som funkade? Nä vad vet jag, desperat att gå ner dom kilorna jag gått upp under sommaren antar jag.
Gör som C säger, tar det lugnt och låter det ta sin tid, jag kommer nå mitt mål men kanske inte så snabbt som jag ibland önskar.

2 kommentarer:

  1. HEj Hej!!

    Tycker inte alls du är dålig som "ger upp" efter 2 dagar. Tycker det är strongt du stått ut i hela 2 dagar med sådan där diet. Nej jag tror på att köra på det "vinnande konceptet", har ju uppenbarligen fungerat förr =)

    Massa Kramar

    SvaraRadera
  2. SV Lisa: Tack, känns faktiskt uppmuntrande att höra att man inte suger iallafall:) Ja det har ju det, får ta och göra som man ska och låta det ta sin tid istället.

    Kramar!

    SvaraRadera