söndag 10 oktober 2010

Snart dags...

...att börja köpa lite dekoration till Fs 2 års dag, har hittat en sida med hyfsat billigt och söta grejer. Blir nog inte fler än min mamma och pappa i år heller, känner inte att jag har ork att ta hit folk plus att vi inte riktigt känner någon att bjuda heller. Men what the hell, går bra med litet kalas också. När hon väl börjar dagis så kommer hon ju få lite vänner som man kan bjuda nästa år kanske. Än är hon så liten så hon har nog inga problem med att bara vi firar henne.
Men vill göra det fint och så ändå givetvis. Ska beställa tårta och grejer, ska bli kul!

Lite synd att vi inte har någon kontakt med Cs familj, dom har inte ens träffat ungarna, någonsin men men dom är väl inte intresserade antar jag. Hade hans mamma vart i livet så tror jag säkert hon hade hälsat på ibland.
Trist men så är det... Tur mina familj älskar mina barn till tusen♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar