torsdag 14 oktober 2010

Slö time!

Nu har jag tränat 1 timme(61 min) vilket resulterade i 551 kalorier borttränade, gött! Körde medelfart i 1 timme istället för lätt då jag känt mig lite piggare nu ikväll.

Dina kalorier idag


Mat: 1320 kcal

Motion: -551 kcal

Summa: 769 kcal

Idag höll jag mig iallafall till kalorierna jag ska, lite mindre till och med. Hehe, inte ofta det händer.

Skön och relativt lugn dag annars, ungarna var hyfsat lätt sövda så jag fick ju ändå träna innan 21, yaay! Är ju själv hemma då C är på hockey så jag var lite på spänn i början när jag cyklade för att det ofta är någon av ungarna som vaknar och vill ha nappen men det har vart lugnt och tyst där inne. Hehe får väl igen det nu när jag tänker slöa vid tv:n.
Haha ja precis nu när jag skrev det så fick jag gå inte och ge BÅDA nappen, typiskt!

Ska sätta mig och skriva lite listor om vad som behövs göras till bröllopet och Fs födelsedag. Har precis beställt alla hennes presenter(köper antagligen något mer när man är ute, hehe så blir det alltid) så nu är det bara dekoration till kalaset som behövs. Mycket ballonger för det har hon börjat gilla. Säger ballong så fort hon ser en och pekar glatt, så det har jag lovat henne att hon ska få mång när hon fyller. Försöker lära henne att svara på frågan om hur gammal/hur mycket hon fyller då hon kan säga 2(kan räkna till 3♥) men går sådär, svarade en gång så det var ju lite framsteg iallafall.
När det gäller lista så behöver jag skriva vad jag ska köpa, göra för gott och planera vilken middag vi ska ha. Ska ju vara något hon gillar eftersom hon fyller... hmmm, haha blir väl kanske pannkakor eller våfflor, går alltid hem!

Till bröllopet behövs väl inte så mycket, ska köpa ringarna på lördag, hämta ut kläder imorgon och bukett köper jag dagen innan om jag hittar nån fin och så lite annat då. Lite mer än en vecka kvar nu, inte länge det!

Sorry att jag vart dålig med bilder förresten, ska bli bättre!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar