tisdag 19 oktober 2010

Så trött...

Inatt var ingen bra natt, började redan innan vi skulle lägga oss. L vaknade hela tiden och ville ha sin napp, när han vaknade vid halv elva så gav vi honom mat och hoppades på att han skulle sova hela natten(som han gjort några dar nu) men icke. Precis när vi lagt oss så hör man han gnälla, C gick in och gav honom nappen men han vaknade efter en stund igen och det var bara att inse att vi kommer få springa upp hela natten så han fick sova mellan oss.
Hjälpte inte ett dugg kan jag säga, han vaknade flera gånger under natten och skrek, fick nappen men skrek ändå. Fick hela tiden försöka lägga honom i en ställning så han var nöjd... nä vet i fan vad felet var. Så har han aldrig vart...

Så nu är jag så jävla trött och på dåligt humör att jag önskar att mamma bodde närmare så hon kunde hjälpa mig med ungarna en stund så jag får sova....
Men så är det inte tyvärr. Får se hur trött jag är ikväll annars skippar jag träning idag istället och lägger mig tidigt.

Vågen är trist också, har inte gått ner ett smack sen i fredags, får ju inte motivationen att hålla sig på topp tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar