tisdag 19 oktober 2010

Något jag saknar

Kan faktiskt sakna att ha någon som kan ta barnen ibland, alltså inte ofta men bara 1 gång i månaden så jag och C kan få vara med varandra bara. Vi har bara vart ute själva och utan barn en gång, i somras när min kära föräldrar ställde upp.
Tror dom hade ställt upp mer men nu bor dom ju 20 mil bort typ så det är lite svårt. Men men så är det... Kan faktiskt bli lite avis ibland när jag läser om alla andra som är ute med sin man bara t ex lite då och då, hade vart skönt ibland.

Nåja inget att gnälla åt precis, dagens I-landproblem kanske, hehe!

1 kommentar:

  1. Jag känner igen det där. Jag och D är i stort behov att få en paus från barnen men det är inte så lätt när vi inte har någon att lämna dem till. Just nu är vår kompis som brukar ara barnvakt i australien och kommer inte hem förrän i dec. Min familj bor ju i sthlm och så mkt mer familj har vi inte. Mamma kommer på fredag, kanske kan jag och D få komma iväg och käka lite. Sist vi va själva var när vi i somras var uppe i sthlm. Och det var bara några timmar när vi var inne i stan själva. Tänk den dagen man kanske kan få ett dygn fritt!! Haha vem försöker jag lura, lär ju aldrig hända!

    SvaraRadera