fredag 8 oktober 2010

...

Inatt ville jag verkligen inte vara mamma, fy fan säger jag bara. L somnade kl 19 som vanligt och jag visste ju att han skulle vakna igen kring 23 vilket han också gjorde. Gav han mat och försökte söva honom men nejdå, han ville minsann inte somna. Först så låg han bara och kollade på mig men det gick efter 1 timme över till gallskrik och till kl 2 ungefär gav vi upp och lät han sova hos mig, inte för att det hjälpte något vidare. Han har vaknat av och till hela natten och gnytt och sparkat så någon sömn har jag inte fått och inte C heller kan jag tro. Dessutom så vaknade ju F när han skrek och gick inte heller att söva om så hon fick sova bredvid C...
Är så trött att jag skulle kunna somna sittandes här vid datorn känner jag...

1 kommentar:

  1. Liza Fredriksson8 oktober 2010 kl. 14:22

    Tindra var så där inget var bra fy vad hon skrek. Men jag fick tipset att ge henne semper God Natt välling och hon SOV. Jag trodde aldrig att det skulle hjälpa men det gjorde det. Så det är ett tips , kanske det går för det är ju så jobbigt att inte få sova.

    Kram

    SvaraRadera