onsdag 15 september 2010

Lite mer än 2 veckor...

...har gått och nu har jag gått ner 5,7 kg. Semester vikten jag lyckades lägga på mig under C;s semester är helt borta så nu är nästa mål under 80 kg igen. Hoppas vara där om typ 3 veckor, helst mindre.
Har gått ner totalt 1 kg denna veckan, -2 hg idag. Så 1 kg kvar till målet på måndag.
Så länge jag tränar mina 60 min så märker jag att vikten går snabbare neråt. Så hur surt det än må vara ibland så är det värt det!

Har precis beställt hem kolsyrepatron och smaksättning(lime/citron) från netonnet, C;s kolsyremaskin har vart utan ett bra tag nu så jag tänkte det var dags. Hoppas smaksättningen är god för jag tänkte ha det istället för läsk/saft på dagarna när jag blir sugen, testa kan man ju göra iallafall, kan ju inte blir värre än fel.
Sen NHL 2011 också, då blir han glad, hehe! Jag gillar också hockeyspel men blir aldrig av att jag spelar, får la försöka bli bra på denna version så jag kan kicka C;s ass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar