söndag 19 september 2010

Inte helt hundra

Mår inte helt hundra idag heller men tänkte nog trotsa det och köra träning ikväll ändå. Så planerad träning ikväll är;
  • 3*30 min step-up med Wii.

Val idag också, ska väl pallra mig upp och rösta, vänstern blir det för min del.

Fasar för att ställa mig på vågen imorgon, har ju inte skött mig ett dyft under sjukligheten... men men bara att ta tjuren i hornen och göra det! Får försöka sköta mig idag så det förhoppningsvis är liiite bättre imorgon, hehe!

Kommer skriva upp alla mål jag äter plus kaloriantal i varje sak. Tänkte hålla superkoll nämligen och så skriver jag såklart upp träning som vanligt också.
Känner att jag verkligen behöver ha stenkoll nu sista 4,5 veckorna till bröllopet om jag ska komma i klänningen. Om jag nu inte når mitt mål viktmässigt så hoppas jag iallafall träning hjälper så centimetrarna försvinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar