måndag 27 september 2010

Dags för sängen...

...snart iallafall, är helt slut efter denna dagen. Tog mina första B12 tabletter så jag hoppas dom börjar hjälpa inom snart framtid, har fått höra från några nu att det hjälpt dom mycket så det känns ju skönt.

Maten har väl vart... ja, inte bra idag. Ätit en VV soppa och thats it men jag mådde ju inte illa efter den så hurra för det! Har en till hemma som jag tänkte käka imorgon om jag nu inte kan få i mig lite kyckliggryta som vi tänkt äta några dagar nu, få se hur det blir med det.

Ungarna har vart underbara idag också och det är så kul nu när L börjar bli mycket mer rörlig också, snart kan han nog springa och leka med syrran sin. Inte för att han ens kan gå än men ändå, hehe!
Han har iallafall verkligen bättrat på sig i att gå med stöd, gick fint runt i soffan när han höll i sig, duktig kille! Lär sig snabbt, precis som sin mamma♥
Börjat försöka dra sig upp med hjälp av diverse saker gör han också, går som sagt sådär men han försöker ju, det är ju så man lär sig.
Försöker dessutom lära sig att säga mamma men icke, hehe, härmar bara ljud i allmänhet och låter roligt, inga ord. F sa pappa när hon var 6 mån så där vart hon tidigare, får se om jag kan få höra mamma förre pappa denna gång, hoppas!

Busugen slänger omkring sig på golvet, inte bra när mamma vill ta kort;)

F tyckte apan skulle vara med på kort, hihi, söt hon är♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar