söndag 18 juli 2010

Ointressant!

Här 5 saker som folk kanske inte vet om mig:

  1. Jag fullkomligt älskar Ishockey, håller på Frölunda Indians♥
  2. Är serienörd eller vad man ska kalla det, har mängder med serier jag följer/har följt och missar inte ett avsnitt. Bl a: House, Futurama, Family Guy, South Park, Buffy vamyr dödaren, American dad, Simpsons, King of queens, Dexter mm.
  3. Jag älskar att baka även om jag inte gör det så ofta, beror nog på att jag hatar all disk som blir efteråt;) men till min födelsedag eller barnens t ex så bakar jag en del.
  4. Är rollspelsberoende, älskar Final Fantasy serien, Dragon Age, Star Ocean, Grandia, Fable mm, kan fastna timtal framför tv:n när jag spelar dessa spel. Mindre nu när jag har barn eftersom dom går före sånt alla gånger men leva utan det... nej det kan jag inte.
  5. Och så nummero 5... gillar Star trek TNG och Voyager och det erkänner jag. Men är ingen Star trek nörd, går mest an pga Borgerna, coola!

Nä, nu ska jag sova så nog med ointressant fakta;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar