lördag 17 juli 2010

Clowner, det är skräck det!

Fick tips från Åsa att se Amusement, den var faktiskt ok. Otäckast var i början när det var massa clowndockor med och är det något jag verkligen avskyr! så är det clowner. Med sina lömska leenden och ondsinta ögon, ruskigt otäckt!
Det är värre med onda clowner som ser glada ut än dom som ser elaka ut, för ser clownen elak ut, ja då vet man ju att det är dags att spring som satan! Men om clownen ser glad ut ja då vet man att den säkerligen är ond men man kan ha fel, ska den dra fram en stor massiv mödarkniv kanske?! eller en söt liten ballonghund... you never know...
Men en sak är säker, dom som ser onda(alla clowner ser ju visserligen onda ut)ut men även glada är nästan med all säkerhet en av de mest ondskefulla ting du kan möta på. Så fy fan för clowner, förstår inte alls varför dom är associerade med roliga ting när jag VET att dom vill mörda mig.
Går där och smider på sina mordiska planer bakom sina falska leenden... Usch! Hoppas jag inte drömmer madrömmar om clowner inatt, slipper jag helst!

Haha ja ingen clownfobi här inte!;)

Nu ska jag mata L och sen försöka sova, utan madrömmar då!

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar