tisdag 27 april 2010

Ett tag sedan...

Har inte glömt bort bloggen men har inte riktigt haft lust/tid att skriva. L har vart otroligt gnällig på senaste, dag ut och dag in... Först idag är den lugnaste han haft på flera dagar så man har kunnat slappna av lite iaf.
Hoppas på en lugn natt så man kan få sova lite mer än vanligt -.-

Annars kör jag på med träningen, joggar med Wii(fick ju nya skor av mina älskade föräldrar, supersnällt när man själv har det knapert denna månad♥) och motionscyklar. Försöker träna iaf minst 30 min/dag och det gör jag bortsett från idag då jag haft lite att göra så när jag väl kunde sätta mej ner och ta det lugnt så var klockan nästan 22, lite sent för träning. Men imorgon så!

Hoppas snart komma under 80 kg, har luggit på 81 kg nu nästan 2 veckor, jävligt frustrerande men det släpper nog snart! Kör på som vanligt, tänkte gå på diet men skiter nog i det men har inte riktigt bestämt mej än... Otålig som man är blir det la diet, bestämmer mej imorgon!

Händer inte mycket annars, fullt upp hela dagarna med ungarna. F känns sååå mycket äldre nu när hon blivit storasyster, så stor men ändå så liten♥ Fan vad jag älskar dom där två ungarna, mitt allt och fattar inte hur jag klarade mej utan dom innan om ni förstår vad jag menar♥ Att se dom le eller skratta gör mej alldeles varm inombords♥
Mina älskade barn och mannen till dom är det bästa som någonsin hänt mej hur jävla usel tonår jag än hade så gjorde den ju på något vis att jag mötte mannen i mitt liv och fick mina ögonstenar(ödet), lycklig!♥
Hihi, oj så sentimental man blev då;) Men det är svårt att inte låta bli när jag väl tänker på dom♥

Nä nu ska jag se South park på MTV, mata lillen och sen förhoppningsvis sova!



♥Mina ögonstenar♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar