fredag 28 juni 2013

Pustar ut!

Vågen var inte alls så elak som jag trodde den skulle vara, den visade förvånande nog 71.4 kg vilket är -2.6 kg sedan förra fredagen. Pustar ut och har en smaldag!:)

         Ny t-shirt och byxor från Sexy By Sweden, älskar dom!

Periodisk fasta funkar verkligen bra, håller mig runt 1500 kcal, blir mätt och äter allt men i lagom mängder då så klart. 
Ska bli kul att se resultatet nästa fredag, lär ju inte bli lika stort minus då mycket såklart var vätska nu men minus som minus.

Rör mig ju betydligt mer nu än innan också, mest vardagsmotion som promenader till och från olika ställen men har planerat att börja med PWs snart som sagt, mest vädret (som suger nästintill dom flesta dagar) som får mig att skippa det. Mmm, jag vet, ursäkter ursäkter men sån är jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar