lördag 23 mars 2013

På bättre humör

Idag känns det bättre, inte helt på topp men känner mig inte lika nere åtminstone.

Vet inte vad det var med mig igår, var väl en sån dag bara antar jag. Men som sagt, bättre idag och jag ska snart träna så fort jag har städat och matat lilleman. Inte för att jag känner för att träna men gör jag det inte så kommer det dåliga samvetet sen och det slipper jag gärna.
Blir minst 20 min iallafall, bättre än ingenting alls.

Glömde en sak igår förresten, satt och spelade ett nytt spel på kvällen (Assians Creed 3) och fick känslan av att det var något vi glömt göra. Funderade en stund och kom på var det var tillslut, middag, vi glömde äta middag. Inte barnen då, dom fick vad dom ville så tänkte vi köra pizza eller dyl när barnen somnat men ja, det glömdes bort. Klockan var kring tio på kvällen när det väl slog mig så det var ju bara att skratta åt det och spela vidare.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar