onsdag 26 december 2012

Känns måttligt jobbigt...

Nu har barnen jullov, vilket är kul då det är roligt att ha dom hemma men L är verkligen i en otroligt jobbig period just nu, slåss, lyssnar inte och är allmänt jävlig... Det vill säga att han gärna ger sig på sin syster också och så blir det tredje världskriget här hemma typ... Suck! Går ju an när det bara är en stund på dagen, alltså om maken kommer efter att jag hämtat dom men nu så kommer jag vara själv med dom hela dagarna i lite drygt 2 veckor vilket ärligt talat känns skitjobbigt:(
Har massa förvärkar, onda ibland, speciellt när jag blir stressad/upprörd, orkar inte göra mycket mer än att vila i soffan typ, svårt att böja mig och ja, så fort jag står eller gå så känns det som om jag ska pissa på mig eller att bebisen ska trilla ut.
Vetifan hur dessa två veckor ska gå och jag vill bara att graviditeten ska vara över!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar