fredag 21 december 2012

Julkalendern - Lucka 21 - Berätta om någon du älskar

Mannen i mitt liv är ju en av alla dom jag älskar, svårt att beskriva men vi har varit tillsammans i snart 10 år och jag är fortfarande lika kära i honom. Vi träffades ju genom min syster sommaren 2003 men vi blev inte tillsammans förens året efter, 9 juni för att vara petig.
Vi är egentligen väldigt olika men passar ändå ihop, jag har dock börjat gilla/ta efter sånt som han tycker om när det gäller musik, film och så (absolut inte allt ska ju konstateras;)) men det är nog inte mycket av det jag gillar som han tagit åt sig så sätt. Han är lite egen och jag tror seriöst inte många skulle stå ut med hans skumma humor hela dagarna, haha sen har ju jag sjuk humor redan så jag tar liksom inte åt mig av sånt han säger. Skulle någon spela in sådant vi säger till varandra ibland (på skämt) så skulle nog dom undra vad vi är för freaks, hehe!
Nä, men han är även en helt underbar person, ärlig, skön humor, omtänksam som tusan, kärleksfull, snäll, snygg, världens bästa pappa till sina barn och ja, allt bra man vill att någon ska vara är han. Kan inte förstå hur jag kunde träffa så rätt när han ville bli tillsammans med mig, älskar han så mycket att det inte går att beskriva och jag tror och hoppas vi alltid kommer vara tillsammans♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar