måndag 10 december 2012

Gång på gång

Idag har jag haft eller rättare sagt så har jag det jobbigt med en massa sammandragningar gång på gång... Vände till och med hem när jag var på väg till jobbet då det kändes som en bättre idé att stanna hemma och vila.
Först fick jag dom bara när jag gick/ansträngande mig lätt men nu kommer dom gång på gång även nu när jag bara vilar i soffan. Nåja, dom gör ju inte ont så jag behöver knappast oroa mig men störande är det men livmodern måste ju få öva antar jag!:)

Så som sagt lite jobbigt att lämna och hämta barnen men dom var ovanligt snälla och medgörliga idag vilket gjorde allt mycket enklare.
Dessutom hade L en söt liten tofs på huvudet när jag hämtade honom, till hans förtjusning:) Haha så att ens tänka tanken att trimma det nu känns ju avlägset.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar