måndag 6 augusti 2012

Inte världens bästa värden precis...

Efter att ha lämnat barnen på dagis bar det iväg till barnmorskan får ett litet akutbesök då jag ju som sagt mått väldigt dåligt på senaste. Fick ta blodtrycket först, som var lite lågt (95/60) och mitt HB var 92, trots att jag knaprat dom där jäkla järntabletterna i 3 veckor... Men ska testa något annat nu och är inte mitt HB bättre till nästa besök så skulle jag få järndropp.
Hon tog även lite andra prover och om dom visade något skulle jag få en tid snart igen, hon skulle visa dom för läkaren som fick bestämma det.
Inte så jättekul med låga värden men hoppas det blir bättre snart helt enkelt, oroar ju mig lite då jag börjar arbetsträna om en vecka... Men dom vet om att jag är gravid och har sagt hur jag mår så förhoppningsvis går det bra ändå.

Innan jag gick hem fick jag även lyssna på Ärtans lilla hjärta som pickade så fint där inne♥ H*n rörde sig mycket, sparkade och hade sig så det var lite svårt att höra först då den lille busen försvann hela tiden;) Men tillslut så och vilket underbart ljud att höra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar