lördag 23 juni 2012

Makaroner och ketchup... mmm!

Har en lite, um, halvskum craving. Snabbmakaroner och ketchup, skulle fan kunna leva på det! Äter det dock inte så ofta då det ju inte är sisådär nyttigt eller näringsrikt men ack så gott... Dessutom är det en av dom få sakerna jag inte mår illa av också:)

Typiskt, allt detta "prat" har gjort mig ännu mer sugen! Vet iallafall vad jag ska äta till middag imorgon!;)

När jag ändå pratar om graviditeten så kan jag ju nämna vad jag tror ang könet, är ju bara i v 9 (snart 10) men är bombsäker på att det är en liten kille där inne. Varför vet jag inte, en känsla jag har bara. Men än så länge är det Ärtan där inne, varken hon eller han:)
Ska ju kolla könet vid rutinultraljudet men det är ju typ 10 veckor kvar men den som väntar på nåt gott;)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar