tisdag 1 maj 2012

Nu vet jag varför jag hatar sommaren...

Solen skiner, fram med sommarkläderna och det då det slår mig, att mina tjockare kläder som inte är till för sommaren döljer valkar och shit mycket bättre. Vet att jag inte ska gömma mig bakom mörka kläder och så, just nu har jag en ljus tunkika och ett par turkosa leggings men va fan, den där jävla magen går inte riktigt att dölja med mina mer sommriga kläder, den syns så väl och det är så förbannat deprimerande:( Det syns liksom att magen är där den inte borde vara, ser vidrigt ut!
Försöker att inte tänka på det men det är svårt... Maken säger att det inte syns så väl som jag tycker eller att folk inte alls tittar men det känns som om dom gör det för min del även om jag nog innerst inne vet att dom inte gör det jag också.

Nåja, dom kläderna jag har nu funkar la ok, kan ju inte gå och gömma alla mina skavanker hela denna sommaren också, orka bry sig om vad andra tycker, jag vet ju varför mina överarmar hänger och magen också för den delen. Låt dom glo då antar jag men att jag tycker det är jobbigt går inte att komma ifrån men ska verkligen försöka sträcka på mig och vara stolt, stråla av självförtroende för gör jag det kommer jag må bättre.
Plus att jag kanske ju får hjälp med magen, räknar dagarna tills jag får min tid för bedömning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar