torsdag 3 maj 2012

Bra dagar

Haft ett par hyfsade dagar nu, mår lite bättre vilket gör att jag orkar göra lite mer saker än jag brukar. Passar därför på att städa och fixa här hemma, lika bra att passa på när man har motivationen uppe. Önskar jag kunde ha fler såna här dagar än vad jag har nu men jag får helt enkelt njuta så länge det varar.
Både solen och min löpning hjälper ju till på traven och jag tror jag hade mått sämre om jag inte hade sprungit. För jag märker verkligen skillnad sedan jag började med löpningen, vilket ju är hur bra som helst. Synd att det inte kunde göra mig helt frisk men att det gör det bättre är ju helt fantastiskt egentligen.
Blir som sagt löpning idag också, 40 min i behagligt tempo, få se hur långt jag kommer på den tiden men kan tänka mig kring 5 km plus lite till om jag verkligen håller ett skönt tempo hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar