måndag 23 april 2012

Vänta, köa och vänta lite till


Då har man vart på vc, kom naturligtvis alldeles för tidigt och fick vänta 30 min, klickade på mobilen under tiden jag väntade, verkligen givande;) Väl inne hos doktorn så kom vi fram till nada, fick medicin och ut genom dörren igen, inget om hur vi skulle göra ang samtalskontakt... Suck! Men skriver en egenremiss och tar tag i det själv helt enkelt.

Sen vart det kö i evigheter på apoteket, nja, 30 min iallafall. Och pensionärs tid i affären så långa köer där också.

Så pms häxan har spenderat hela förmiddagen med att vänta, verkligen toppen för humöret. Men nu är jag hemma, käkar lunch med mina träningskläder på och snart ska jag springa av mig mitt dåliga humör, hoppas jag!;)

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar