tisdag 13 december 2011

Depp depp depp!

Från att ha känt sig relativt snygg och "smal" i fredags till att känna sig fet och pluffsig nu dom senaste dagarna, riktigt jälva surt! Kläderna började ju äntligen sitta bättre men stör min svullna mage något otroligt och jag har fan i mig inte misskött mig på ett par dagar nu heller så det borde ju gå ner! Varken ägglossning eller mens på G heller... Gnäll, gnäll, jag vet men jag är redan så osäker och vantrivs med min kropp så sånt där gör ju inte saken bättre...
Aaargh, frustrerande!

Imorgon blir det iallafall step-up (har en bräda hemma) och hopprep efter frukost, ev löpning också, få se. Måste börja tona kroppen lite för fan, ser ju ut som en degbulle med allt skinn och fet för den delen som hänger.
Beach 2012 baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar