tisdag 13 december 2011

Luciatåg på dagis

Blev en tidig morgon idag då F skulle vara på dagis senast kvart i 8 och trots att det gick segt så hann vi utan problem. L fick lov att vara på avdelningen medans jag skulle kolla på F då, himla snälla och goa pedagoger vi har.
Själva tåget var jättefint med tomtar, lucior, tärnor och pepparkaksgubbar/gummor, F var ju så klart den finast av dom alla, hehe inte alls partisk. Dom sjöng några sånger och sedan fikade vi eller ja, F fikade jag kan inte äta sött så tidigt på morgonen, då förstör jag hela dagen med sötsug nämligen och man måste ju tänka på vikten.
Blev ett par kort (har suddat över dom andra barnen då jag inte kan tänka mig att deras föräldrar vill att jag hänger ut dom på nätet) och här är en del av dom.

Trevlig Lucia på er också och ha en mysig dag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar