måndag 21 november 2011

Skärpning!

Suckar högt och skäms, har ätit nästan hela förra veckan... Vågar inte ställa mig på vågen idag dock så hade jag bara gått upp 2 hg i fredags om man jämför med för 2 veckor sedan (ingen katastrof) men lär ju gått upp från då. Men får väl glädja mig åt att jag som sagt har vägdag på fre/lördagar så jag tänker köra stenhårt nu och fram till jul, ska fan ner till 81 kg!
Får inte deppa ihop nu bara för att jag haft svacka, har haft det förr och då har det vart värre och jag har tagit mig ur den så det kommer gå denna gången också! Plus att jag ju är igång med löpningen igen☺ Blir tyvärr ingen förens på onsdag då vi kommer ha besök idag och imorgon finns ingen tid heller... Kan ju inte springa när L är med då han försöker ta sig upp på löpbandet=livsfarligt. Men ska gå ikväll på det en stund ändå (det låter inte lika mycket som löpning) när barnen somnat, så får man lite motion iallafall.

Så, svacka men nu jävlar ska jag upp, tänker inte låta mig nedslås av lite motgång! Kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar