söndag 27 november 2011

Sent inlägg

Ligger i sängen och kan.inte somna, haft en jobbig kväll (psykiskt) och bröt ihop fullständigt en stund och grät i en timme. Varför tar jag inte upp här men det känns iallafall lite bättre nu, typ...

Annars har det vart en lugn dag, lite småförkyld och hängig så ingen löpning än:( Men jag hoppas jävlar i mig att jag blir pigg snart, abstinens ju, hehe.
Vart ju tänkt att hela familjen skulle vilat idag, dels då L vaknade vid typ 5... igen! Och dels ville maken då han var bakis men L hade inga tankar på det utan var pigg som en mört när det var dags så jag fick va uppe med honom. Slumrade dock u fåtöljen en stund med en tjötande L i famnen, hehe, skitunge;)
Efter vilan var allt frid och fröjd till kl 16 typ, då märktes det att vissa inte hade vilat. Inget dög och bara skrik och skrän... Suck!
Men efter en timme typ slog det över åt andra hållet och han sprang runt, glad och stirrig i lägenheten tills det var läggdags, då somnade han på stört ska ni veta;)
Undrar varför han inte vill vila längre då man märker att han behöver? Ja, barn är ett mysterium dom.

Bjuder på lite bilder från idag, på en arg L bland annat. Hehe då ser ni som inte trodde han kunde va arg att jo, det kan han vara;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar