onsdag 23 november 2011

Seg dag idag...

Trots vila när det ändå var dags för L då han var otroligt gnällig (han vilar bara ibland) så är jag fortfarande helt slut, känner mig lite smått sjuk dessutom... Så ingen träning idag, väntar hellre och ser om jag känner mig bättre imorgon men har trots allt promenerat lite idag så helt motionslös har man ju inte vart☺

Skrivit in allt jag ätit/ska äta och hamnar även idag under mina tilldelade kalorier, bara ca 50 under men jag är nöjd, känns bra att vara tillbaks på banan igen! Ska försöka hålla mig till mina drygt 1400 kcal/dag nu fram till jul även när helgen kommer, då finns det nog en ganska stor chans att nå 81 kg (eller mindre om det vill säg bra;)). Så nu gäller det att fokusera på målet och inte på allt onyttigt som jag vill stoppa i mig just nu, skit pms! Men mensen bör komma imorgon så bye bye pms, mohaha!

Bjuder på en bild av en söt söt liten fot (Ls)♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar