onsdag 2 november 2011

Litet bakslag

Hade ett litet bakslag igår, var ju som sagt lite hektiskt med två bråkiga barn och det gjorde i sig att jag blev stressad och tappade aptiten så... summan av kardemumman är att godissuget satte in på kvällen pga allt icke ätande under dagen. Nåja, är tillbaka på rätt väg direkt idag och känner inget sug efter gott gott. Det är verkligen så underbart skönt vilket skillnad regelbundet och bra ätande gör!☺



Nu har det gått nästan 5 veckor sedan jag verkligen hamnade på rätt spår igen, äter godis max 2 gånger i veckan (istället för varje dag), äter varierat och nyttigt, regelbundet och känner som sagt inget godissug (för det mesta, klart man blir sugen ibland). Såhär bra har det inte gått på länge och det märks ju på vågen också, kanske inte går lika fort som när jag dietar men jag mår bra och jag går ner, vilket är huvudsaken. Visst önskar jag att alla kilon skulle vara borta imorgon men så funkar det inte och det är väl den insikten jag kommit fram till som gör att jag fortsätter kämpa även om det inte går så fasligt fort som man hade önskat. Ja, det går bra helt enkelt, det enda som ska ändras på är motionen, måste verkligen komma igång men det får bli när det blir, tänker inte tvinga mig heller.

Ett par andra kul saker, testade en BH i strl 75 DD (har 80 vanligtvis) och den satt skitbra! Köpte den för ett tag sedan men har inte kunnat ha den för den har suttit alldeles för tight men nu så, peppande som fan!☺ Dessutom sitter mina mysbyxor i strl 42/44 bra nu, bara för en vecka! sedan satt dom så att dom åkte ner över röven när jag satt/böjde mig ner, nu sitter dom perfekt! Mina jeans jag har i strl 42 kommer jag inte i än men det peppar att jag kommer i byxor i allmänhet som har siffran 42, helt underbart helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar