tisdag 25 oktober 2011

PMSdepp

Verkligen inte haft en bra dag idag, känt mig depp och nere precis hela tiden... Det är den jäkla pms:en som stör, dåligt humör och nedstämd, som ett brev på posten varenda eviga månad. Värre denna månad dock, inte vart såhär nedstämd på länge.
En konstig grej angående det dock är att istället för känslan av att vilja frossa så tappade aptiten helt idag, tvingade i mig mest för att komma upp i iallafall 1200 kcal. Vill inte förstöra min viktnedgång genom att inte äta idag och riskera att säkerligen isåfall vräka i mig imorgon. Men annorlunda känsla iallafall, att inte vilja frossa trots depp.
Yrsel har jag haft... eller ja, jag har ju haft yrselattacker i typ 3,5 år nu men sen i helgen har jag gått runt och vart konstant småyr, ska kolla upp det för det är verkligen ingen trevlig känsla.

Oj, så tråkiga och negativa inlägg det blev idag då. Får väl skriva en rolig sak åtminstone och det var väl att jag och L var på stan och shoppade kläder åt F. Hon har ju växt något otroligt på senaste så hennes kläder är ju för små! Så några tröjor, ett par byxor och en ursöt klänning som hon ska ha på sin 3 års dag (blir kort på kläderna imorgon) blev det. Sen även ett par fodrade stövlar och regnkläder, också fodrade. Så nu är hon helredo för vintern!☺

Hoppas kunna komma med lite mer uppmuntrande inlägg imorgon, pms eller inte!☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar