fredag 28 oktober 2011

På lite bättre humör

Om man bortser från att det otrevligt att vakna 5.30 för att byta en blöja som läckt kiss och sedan inse att sonen inte kommer somna om så är humöret bättre nu iallafall. Mycket tack vare min käre make som lät mig gå på hans hockeymatch trots att han inte gått på länge.
Det var verkligen vad jag behövde, lite tid ensam, haha ja ensam är man ju inte, var kring 11500 pers där men jag tror ni förstår hur jag menar. Plus att det var en riktigt underhållande match, 5-1 till Frölunda och upp i serieledning igen, härligt!☺

Idag ska ju som sagt Fs dagis ha Hallowenparty eller disco tror jag till och med det stod på lappen när jag tänker efter. Hann ju aldrig måla hennes naglar igår men det får bli nu efter frukost och hon gillade klänningen, hennes exakta ord var: "Har du köpt den till mig mamma?" varav jag sa ja så klart, "Jag gillar den" med största flinet☺

Såhär kan det förövrigt gå när man är en liten vilde som L...



Han trillade rakt ner i golvet med huvudet före när han sprang in i pappan sin, såg ut som ett litet djävulshorn igår men idag ser det mycket bättre ut. Går inte många dagar mellan blåmärkerna, han är så jäkla oförsiktig och tror att han har mer balans än han har så det är lätt hänt att han trillar och snubblar, suck... Vild som sagt☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar