torsdag 27 oktober 2011

Hallowen shopping

Fick veta igår att dom ska ha Hallowenparty på Fs dagis, stod ju på en lapp men givetvis hade jag missat det så det var tur fröken påminde mig.
Så det blir att åka in till stan idag igen och hitta en rolig/söt dräkt, kikade lite på nätet men hittade inte så mycket så jag hoppas det finns mer i dom affärer jag kollade i live så att säga. Måste ju va fin på sin första Hallowen fest☺
Sen kommer jag ev köpa lite Hallowenpynt, tycker det är kul med spindlar och annat läskigt, hehe!

L blir ju glad att vi åker in också, han får ju åka spårvagn, han verkar verkligen älska det, haha men det är väl tur att någon gör det. Dom flesta nog är som jag och slipper nog helst åka även om det är ett rätt bra sätt att ta sig runt i Göteborg, bortsett från trängsel och en del otrevliga medpassagerare då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar