onsdag 26 oktober 2011

Gårdagens köp

Var ju som sagt och shoppade igår, hittade det mesta jag ville ha men som vanligt så skräms man lite av priserna. Blir att kika in på Tradera nästa gång (kollade även innan jag åkte igår men hittade inte det jag ville riktigt). Nåja, om man bortser från priser är jag nöjd med köpen☺Köpte t.o.m en parfym till mig själv, inte på stan dock utan i en liten affär vi har upp på torget som säljer massa bra saker till ett billigt pris, hur bra som helst! Och när jag ändå var där inne köpte jag två bilar till L, ja jag vet, kasst men 20 kr/st är ju inga jättepengar precis och jag tycker om att köpa leksaker. Hehe och det märks, måste nog fan ta och rensa lite bland leksakerna snart, helt överfullt på den lilla ytan dom finns på... *Skäms*!☺

Leker med sina nya bilar☺

Parfymen, som för övrigt doftar underbart!

Haha, lite skum pos men man ser skorna och en av dom nya tröjorna☺

Skorna

Tröjorna

Byxorna

Klänningen till 3 årsdagen☺

Klänningen är jag mest nöjd över och Hello Kittytröjan så klart, hehe älskar HK!☺ Freja ville gärna ha den imorgon så hon kunde visa den för sina kompisar och så klart ska hon få det men idag blev det nya polotröjan istället.
Älskar ju verkligen att shoppa kläder... man skulle var miljonär eller nåt, då jäklar skulle jag shoppa! Haha, helt i onödan för det mest också antagligen men det är något med kläder, både till mej och barnen som gör det kul att köpa. Jag använder ju inte ens alla kläder jag köper, försöker men man får ju sina favoriter. Sen blir det ju att man köper nytt eftersom dom man har blir för stora när man går ner i vikt och för barnens del blir dom för små för dom växer. Ja, kläder, det är lite av en drog det. Som sagt, får se till att bli miljonär!☺

Redo för dagis!

Busunge nr 1!☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar