lördag 22 oktober 2011

1 år imorgon

Imorgon är det 1 år sedan jag och C gifte oss, en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv♥ Kommer firas med lite god mat och kex med god ost på kvällen när dom sötungarna har lagt sig.
Redan för ett par dagar sedan började jag leta igenom garderoben efter nån söt/fin klänning att ha på mig, vill ju vara fin på 1 års dagen så klart. Hittade en som jag köpte för ca 1 månad sedan, då satt den inte bra ska jag tala om och det kändes surt minns ja... Men testade den nu igen då och va tror ni? Jo den gick på och satt snyggt eller snyggare iaf!☺Inte för liten men modellen i sig är kanske inte hundra gjort för mig men hade kläder under när jag testade den (haha lat som fan som jag är) så imorgon testar jag ju så klart utan det, kanske sitter bättre då, hoppas på det åtminstone.

Men det är himla roligt när kläderna sitter bättre alternativt blir för stora (vilket är ännu roligare), då vet man ju att man gör ett bra jobb. Och just nu känner jag att det går toppen, maten funkar bra och jag håller mig till godis endast på helgen, lite mer gott denna pga bröllopsdagen imorgon men annars menar jag. Så det enda som behöver bättras på är träning, vill så gärna komma igång med löpningen igen då jag verkligen älskade det men det tar stopp menalt just nu... Tänkte dock sätta mig ner med ett par löpartidningar och kika efter motivation där i eller tips för att komma igång igen iaf.
Har ju gjort det jag skulle nämligen att komma till rätta med maten så löpning nästa!

Nu tänkte jag faktiskt försöka få motivation till att skriva min inlämningsuppgift till B kursen för denna veckan, har inte fått tummen ur än och bara lite kvar dessutom... Inte alls på plugg humör idag. Men bara att rycka upp sig! Imorgon måste jag plugga inför provet på måndag så då vill jag inte hålla på med B kursen, kan ju förvirra hjärnan en del så... ja, bara att sätta igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar