torsdag 15 september 2011

Sova någon?

Är så jäkla extrem trött, är det i perioder, jobbigt då jag verkligen har noll energi... Men ska kolla upp det, kanske har någon brist på något? Hjälper ju lite av att vila på dagarna men nu när jag snart börjar plugga har jag inte tid till det riktigt.
Känner mig liksom sömnig trött, svårt att hålla mig vaken typ. Som om man inte sovit på ett par nätter... Jobbigt värre men jag har tur som har en underbar make som låter mig ta en tupplur ibland även när barnen inte vilar, som idag.
Så snart blir det en liten tupplur på soffan innan middag, som för övrigt blir.... kyckling, no suprise there, hehe. Blir ofta det då jag kör Dukan och ääälskar kyckling!

2 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas du snart piggar på dig! Såg din bild på facebook idag och min första tanke var att du skulle vara väldigt fin i linser (du är så klart redan fin!).
    Jag tycker man behöver berätta för människor i sin närhet att dom är fina lite oftare, så därför skriver jag här. För jag tror du döljer dina vackra ögon bakom glasögonen :) kram!!

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemkt Åsa!:)
    Har faktiskt funderat på linser men inte fått tummen ur för en synundersökning än bara.

    kram och tack igen!

    SvaraRadera