måndag 19 september 2011

Min lille fisk!

Idag följde jag och L med min mamma till badhuset då hon skulle simma. L har aldrig badat på badhus, så det var väl dags helt enkelt.
Köpte ett paket badblöjor och drog iväg!

Väl där fick jag hyra en baddräkt då min ju är hemma i Göteborg... Trevligt värre... Men det kändes ok ändå trots min ångest över att behöva visa mig i baddräkt, som jag undvikit i ca 10 år. Nu när det är gjort var det som sagt inte så hemskt som jag trodde, bra det då L verkligen älskade det!

L var verkligen som en liten fisk, plaskade och "simmade" omkring hela tiden vi var där och det var över en timme. Efteråt var han helt slut, däckade i bilen och väl hemma så åt han lite innan han somnade igen. Sen gick det knappt att väcka honom och han sov nästan två timmar.
Men han hade kul så det blir till att göra igen!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar